Friday 17 June 2011

ewanaqistinaadam

Posted by miss S at 01:53
Kiki Lala


weh korang ! 
comel kan membe aku yg sorang nhe ?
haha xD
dia nhe memang comel .
dia besties aku yg kea 2 tawuk .
hehe .
kitorang slalu share idea or pape yg patut .
selalu ade kat mane aku ade .
tapi kalau aku kat jamban tandas , dia takde laa .
haha :D
dia ramai peminat dohh !
tapi dia tetap pilih aku .
haha :P
korang tak boleh rampas kedudukan aku dalam hati dia .
sebab dia sayang aku sorang !
andand .
dia nhe sekepala ngan aku .
suke ponteng , same taste , and suke merepek dalam kelas .
haha xD
macam macam lagi laa .
penat nak tulis panjang panjang .
hehe .

EWANAQISTINAADAM

sayang kau :)



0 comments:

Post a Comment

 

miss S Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei